Producenci

Regulamin

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

 

1. Właścicielem sklepu www.witaboks.pl jest Firma Handlowa WITABOKS Michał Stojek wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod nr. 1516/2006 zarejestrowana przez Prezydenta Miasta Krakowa. nip:945-126-05-70

2. Zamówienia w sklepie witaboks.pl można składać na stronach internetowych lub telefonicznie pod numerem +48 505288829. Oraz  osobiscie w siedzibie firmy - Kraków ul. Bałtycka 11

3. Firma Handlowa WITABOKS realizuje zamówienia wyłącznie złożone przez pełnoletnie osoby fizyczne, lub osoby prawne mające swój adres zamieszkania i siedzibę na terenie Polski.

4. Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, w szczególności podanie numeru stacjonarnego telefonu, oraz adresu e-mail umożliwiającego potwierdzenie zamówienia.

5. Po przyjęciu zamówienia pracownik firmy WITABOKS skontaktuje się z zamawiającym pod podanym w zamówieniu adresem e-mail lub telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia i ustalenia szczegółów wysyłki.

6. Zamówienia potwierdzane są w ciągu 24 godzin roboczych od momentu otrzymania zamówienia. O otrzymaniu zamówienia informujemy listem e-mail na podany w formularzu adres.

7. Jeśli uzyskanie potwierdzenia w ciągu 3 dni roboczych nie będzie możliwe, zamówienie zostanie anulowane.

8. Za zamówione produkty można płacić gotówką przy odbiorze przesyłki, przelewem, lub gotówką w siedzibie firmy.

9. Za pomocą płatności gotówką przy odbiorze mogą być opłacane zamówienia o wartości nie przekraczającej 500 zł brutto.

10. W przypadku wybrania płatności przelewem zastosowanie ma następująca procedura:

- klient otrzymuje numer konta bankowego, na które jest zobowiązany wpłacić określoną sumę .

- w miarę możliwości od klienta otrzymujemy potwierdzenie przelewu , w przeciwnym razie firma WITABOKS oczekuje na wpłatę na koncie.

- w momencie otrzymania potwierdzenia i informacji z banku o wpływie środków na konto, firma WITABOKS wysyła zamówione towary.

11. Sklep może odmówić płatności przy odbiorze, prosząc o przedpłatę gotówką, lub przelewem. Dotyczy to towarów rzadko zamawianych, promocyjnych, o dużej wartości, dużych gabarytach.

12. Wszystkie zamówione produkty dostarczane są pocztą polską lub firmą kurierską UPS na koszt kupującego, (ceny wysyłki podane są w dziale DOSTAWA). Dostawa następuje w ciągu  1-5 dni roboczych w przypadku poczty polskiej od momentu potwierdzenia zamówienia lub 24h w przypadku firmy kurierskiej UPS.  Dokładny termin dostawy uzależniony jest od wagi przesyłki i pory dnia w jakiej zamówienie zostało potwierdzone.

14. Wszystkie towary zakupione w sklepie witaboks.pl są zdatne do użycia(termin ważności obowiązuje przynajmniej przez 6 miesięcy od czasu zakupu produktu), orginalnie zapakowane.

Opis procedury reklamacyjnej:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem admin@witaboks.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: admin@witaboks.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres: Firma Handlowa Witaboks, ul. Bałtycka 11, 31-214 Kraków.



Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Firma Handlowa Witaboks
Michał Stojek

ul. Bałtycka 11
31-214 Kraków, admin@witaboks.pl, 505288829

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .


Imię i nazwisko………………………………………………………….
Login Allegro……………………………………………………………..
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)


 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru


Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Zaloguj się

Kontakt

Bałtycka 11/1
31-214 Kraków
tel.: 505-28-88-29
admin@witaboks.pl
 5246322

pokaż na mapie

OTWARTE
Pn - Pt 10:00 - 18:00

Dostawa

Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem:

Śledź nas

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl